DOBRODOSLI NA POCETNU STRANICU ZEPA-NET:A

Brojne koristi od konzumiranja crne čokolade


Korist od konzumiranja crne čokolade zbog njezinih antioksidantnih učinaka već su poznate, no znanstvenici su sada utvrdili da ona također snižava razinu hormona stresa, objavio je u novom broju časopis američkog društva kemičara "Journal of Proteome Research".

U članku pod nazivom "Metabolički učinci konzumiranja crne čokolade na energiju, crijevnu floru i metabolizam povezan sa stresom", autori ističu kako je istraživanje pokazalo da konzumiranje 40 grama crne čokolade na dan snižava hormon stresa kod ljudi koji su mu jako izloženi, čime je povećan popis koristi za zdravlje od flavinoida, sastojka kakaa.

Srpski kukavicluk

                                                                          

Srpskim lagarijama nikad kraja


 

 

 

Agresivni ljudi ostvaruju bolje poslovne rezultate

Pristojni i povučeni ljudi u Velikoj Britaniji godišnje zarađuju 1.500 funti (1.700 eura) manje u prosjeku nego oni koji su agresivni i ekstrovertni, pokazala je studija provedena na univerzitetu u Eseksu.

Istraživanje koje se bavilo poređenjem osobina i visine plate pokazalo je da se uopšte ne isplati biti prijateljski nastrojen i fin, prenio je sajt "Dejli mejl".

Studijom je bilo obuhvaćeno 3.000 muškaraca od 24 do 64 godine starosti koji žive i rade u Velikoj Britaniji. Oni su bili podijeljeni u pet grupa prema svojim osobinama, poslovnom iskustvu, savjesnosti, nivou ekstrovertnosti, predusretljivosti i neurotičnosti.

Rezultati su pokazali da muškarci koji su predusretljivi i fini zarađuju u prosjeku šest penija manje po satu. Manja primanja su uočena i kod ljudi koji su više skloni neurotičnosti, odnosno koji su plahi i nisu rječiti.

Šminka kao jedini luksuz

Britanci su se odrekli mnogih stvari tokom tekuće recesije - putovanja vani, noćnih izlazaka, skupih automobila, ali je jedan proizvod popularniji nego ikada - šminka, piše londonski The Guardian.

L'Oreal je objavio profit od 1, 37 milijardi eura, dok je najveći lanac prodavnica kozmetike u Britaniji - Boots - objavio da se prodaja proizvoda za uljepšavanje povećala posljednjih mjeseci.

Potrošači sada traže jeftine stvari da sebe obraduju i mala stvar, poput karmina, idealna je za to.

Veza između recesije i šminke nije nova i prodaja karmina se naprimjer dramatično povećala nakon napada 11. septembra 2001.

Mnoge žene tokom recesije ne mogu priuštiti sebi novu haljinu, ali za karmin će se uvijek naći dovoljno novca, tako da je ovaj fenomen postao poznat kao Karmin indeks, alternativni indikator ekonomskog stanja, piše Guardian.

Kafa kao obrok?

Neke vrste kave koje prodaju specijalizirani lanci sadrže jednaki broj kalorija kao prosječan obrok, sugerira studija provedena u Velikoj Britaniji.

Rekord glede kalorija u kavi je bio 561, odnosno više od četvrtine preporučenog dnevnog unosa kalorija za žene, upozoravaju stručnjaci iz World Cancer Research Funda, a prenose tamošnji mediji.

Po njihovim riječima, kombinacija šećera, punomasnog mlijeka i drugih dodataka poput čokolade, voćnih sirupa i vrhnja ipak ima alternativu, pa neke vrste popularnog napitka sadrže samo 4 kalorije.

Istraživači dodaju kako održavanje zdrave tjelesne mase uz izbjegavanje pušenja predstavlja jedan od najučinkovitijih načina prevencije raka.

Prema njihovim podacima, svake godine se u Velikoj Britaniji bilježi 19 000 slučajeva karcinoma povezanih s prevelikom tjelesnom masom.

Prehrana može smanjiti izglede za depresiju

Prehrana može smanjiti izglede za depresiju

Česta konzumacija povrća, voća i ribe je povezana s 26 posto manjim rizikom za razvoj depresije, tvrde istraživači s londonskog University Collegea.

Nasuprot tome, prehrana koja sadrži veće količine prerađene i masne hrane dovodi do povećanja izgleda za depresiju za gotovo 60 posto, pokazuju podaci prikupljeni od 3 500 osoba srednje životne dobi.

Nalazi koje je objavio British Journal of Psychiatry su dobiveni nakon analize utjecaja niza faktora rizika poput spola, dobi, stupnja obrazovanja, tjelesne aktivnosti, pušenja i prisutnosti kroničnih bolesti.

Neka ranija istraživanja su već pokazala kako je pridržavanje mediteranskog načina prehrane povezano s manjim rizikom za depresiju.